»Predstava vsakič upošteva specifični prostor, šestčlanska igralska ekipa pa ima nalogo, da v vsakem novem prostoru iz kompleksnega besedila izvabi nove odtenke.«
»Besedilo, ki se poskuša ogibati stereotipom na način, da pravzaprav generira nove stereotipe, pa ta odnos ustvarja prek na videz mimobežne, a v resnici precej kompleksne medosebne interakcije – sosedske.«
»Slovenski krst se osmišlja ob njegovem čustveno najbolj nabitem besedilu, v formi najbolj zakodiranem, na videz popolnoma odprtem formatu, ki vsakič znova zahteva snovanje novega asociativnega polja, tako od nastopajočih kot tudi od občinstva.«
»Svoje nastope gradila na soigri, ki soigralcem darežljivo ponuja impulze za igralsko prepletanje in dopolnjevanje. S preciznostjo svojih intervencij je omogočila, da dobro podmazani stroj komedije ves čas brezhibno teče, ne da bi zašel v neosmišljeni prosti tek, in vse to zmore le igralec, ki v vsaki novi vlogi združi tudi izkušnje vseh poprej odigranih.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju